دیدار نوروزی اعضاء شبکه ملی

دیدار نوروزی اعضای شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه با حضور نمایندگان ٩١ موسسه در محل کانون اسلامی انصار برگزار شد.
در این گردهمایی که اولین دیدار اعضای شبکه ملی در سال  ٩۶ بود، اهداف و برنامه های پیشنهادی شبکه در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضرین نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.
فیروزه صابر، مدیر عامل شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه ضمن ارائه گزارشی از روند عضو پذیری شبکه تاکید کرد که تاکنون شبکه توانسته  ٩١ سازمان مردم نهاد را به عضویت بپذیرد، وی ابراز امیدواری کرد شبکه ملی بتواند در نیمه اول امسال مجمع عمومی را با حضور ١٠٠ موسسه عضو شبکه و با هدف تعیین اعضاء شورای مرکزی شبکه تشکیل دهد.
ایشان در ادامه توسعه ظرفیت و توانمندسازی اعضاء، کمک به بهره‌مندی اعضا از تجارب یکدیگر، کمک به ایجاد شفافیت در عملکرد مالی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی، احیاء نقش مشورتی اعضاء و دیگر تشکل‌های مردم نهاد در پی ریزی سیاست‌های کشور و کمک به اصلاح قوانین را به عنوان مهمترین اهداف شبکه در سال  ٩۶ معرفی کرد و افزود، اعتماد سازی اجتماعی (درون و برون سازمان ها)، اعتلای علمی سمن‌ها، اصلاح قوانین، ترویج و اشاعه کار داوطلبانه و جذاب کردن عضویت در شبکه مهمترین استراتژی‌های شبکه در سال جاری و محوریت برنامه‌های شبکه در حوزه‌های مختلف خواهند بود.

در ادامه این نشست فرصت در اختیار حاضرین قرار گرفت تا نقطه نظرات خود را در خصوص این برنامه پیشنهادی مطرح کنند. جمع‌بندی پیشنهادات ارائه شده در این نشست به زودی از طریق دبیرخانه شبکه در اختیار اعضای محترم قرار خواهد گرفت.

دیدار نوروزی اعضاء شبکه ملی