برگزاری اولین جلسه «دوره تخصصی مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد» در سال ۱۴۰۳

5/5 – (1 امتیاز)

زنگ هشیاری برای نمایندگان سمن‌های حاضر در نخستین جلسه سال ۱۴۰۳ «دوره بلندمدت مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد» با پرداختن به موضوع «آشنایی با مفاهیم و روش‌های مبارزه با پولشویی»، به صدا درآمد.

در این دوره که از آذرماه سال ۱۴۰۲ با همکاری «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه»، «مدرسه عالی کسب و کار ماهان» و «انجمن حمایت از کودکان توانمند خلاق» در حال برگزاری است؛ تاکنون ۸ ماژول، در قالب ۱۶ جلسه به فراگیران ارائه شده است.

در همین راستا و در آخرین ماژول برگزار شده؛«دکتر رضا مخدومی جوان» به بیان مطالب مهم و اساسی درخصوص آشنایی با مفاهیم و روش‌های مبارزه با پولشویی پرداخت.

وی در بخش مهمی از آموزش‌های ارائه شده به نقش حیاتی بهره‌مند شدن نمایندگان موسسات نیکوکاری از دوره u.n واحد اطلاعات مالی (F.I.U) جهت مصون ماندن این موسسات از خطرات پولشویی اشاره داشت.

دانش‌پذیران همراه دوره مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد طی این دوره علاوه بر این ماژول از ماژول‌هایی دیگری تحت عناوین «ارتباطات کلامی، غیرکلامی و مذاکرات اثربخش»،«مبانی مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و حاکمیت سازمانی»،«تفکر و رفتار سیستمی»،«تصمیم‌گیری و حل مسئله»،«تفکر انتقادی»،«بهره‌وری سازمانی و اثربخشی اجتماعی» و «مباحث مالی با رویکرد مدیریتی» بهره برده‌اند.

همچنین حضور اساتید و منتورهای ارزشمندی چون عرفان اله‌وردی، نسیم غنبرطهرانی، علیرضا آتشک، محمدرضا نوری، امید هاشمی، علیرضا نبی، یاسر احسان،بیژن سلطانی و رضا مخدومی جوان تا کنون غنا بخش این جلسات بوده است.

لازم به ذکر است که همچنان ماژول‌ها و جلسات منتورینگ بسیاری از این دوره باقی‌مانده که نوید بخش برافروخته ماندن چراغ علم افروزی دانش‌پذیران طی ماه‌های آتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *