دوازدهمین جلسه هیئت‌مدیره شبکه ملی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

دوازدهمین جلسه هیئت‌مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه در تاریخ بیست و دوم آبان سال جاری در محل دفتر شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه برگزار گردید.

در این جلسه آقایان علی‌اصغر خامنوی، علیرضا آتشک، محمد حسن داودی، پیمان مغازه، علیرضا جابرانصاری و محسن روحی صفت حضور فعال داشتند.
در ادامه موضوعات متنوعی که در مورد آن‌ها بررسی صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد، به سمع نظر شما خواهد رسید:

۱- اقدام در راستای جلب مشارکت هر چه بیشتر موسسات عضو شبکه در انتخابات شورای توسعه ملی با برقراری تماس تلفنی از جانب دفتر شبکه

۲- دریافت رزومه‌ای از کاندیداهای انتخابات شورای توسعه و بررسی اهداف ایشان

۳- تشکیل کمیته علمی دوره مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد متشکل از دکتر اولیایی، مهندس درمان و یک نماینده از ماهان، به دبیری سرکار خانم امینایی جهت تصویب، نظارت و تایید محتوای علمی اساتید و عملکرد ایشان.

۴- ارائه گزارش‌های مالی مربوط به سال مالی ۱۴۰۲

۵- انجام اقدامی مناسب از طریق کارگروه حقوقی شبکه ملی در مقابل اقدام ناشایست یک سریال در شبکه نمایش خانگی، درخصوص ارائه چهره‌ای نادرست از موسسات خیریه.

۶- تشکیل کارگروه مالیاتی با حضور نمایندگان مالیاتی شبکه ملی که اخیرا به اداره مالیات معرفی شدند، جهت برقراری جلسات رسیدگی به مسائل مالیاتی موسسات و آگاهی‌بخشی به آن‌ها

۷- تنظیم نامه درخواست تمرکز فیزیکی ادارات تامین اجتماعی مربوط به موسسات خیریه در یک شعبه مخصوص جهت اختصاصی‌تر و متناسب‌تر شدن فضای رسیدگی به موارد مربوط به این موسسات.

۸- تصمیم به عدم برگزاری انتخابات شورای مرکزی شبکه ملی به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد پرداختی‌های حق عضویت از جانب موسسات عضو که یکی از ملاک‌های برگزاری انتخابات شورای مرکزی است.