دوره مدیریت سازمان های مردم نهاد (شرکت به صورت آنلاین)

خلاصه توضیحات

در همه جوامع، جامعه مدنی به عنوان پل بین حاکمیت و ملت، نقش مهمی در تحقق توسعه اجتماعی ایفا می کند. سازمان های مردم نهاد به عنوان یکی از مهم ترین ارکان جامعه مدنی نیز مسئولیتی جدی در بهبود اجتماعی بر عهده دارند اما این مسئولیت با چالش های بیشماری روبرو است که مانع ایفای موثر نقش آنها می گردد. از یک سو چالش های برون سازمانی از جمله مسائل حقوقی و قانونی، مشارکت پایین جامعه و یا مسائل اقتصادی و از یک سو چالش های درون سازمانی نظیر ضعف در ساختار،تفکر سیستمی، کمبود منابع انسانی متعهد و دارای بهره وری بالا، همچنین مسائل و مشکلات مالی منجر به ایجاد یک بافتار درهم تنیده و پیچیده شده است که نیازمند راهبری و هدایت اثرگذار می باشد. لذا ضروری است که مدیران سازمان های مردم نهاد با درک و به کارگیری اصول مدیریت یکپارچه در کلیه حوزه های ذیربط شامل استراتژی، قوانین حاکم بر سازمان، مالی و بودجه بندی، مارکتینگ برند، سرمایه های انسانی، تیم سازی و رهبری بتوانند نقشی ماندگار در رشد و توسعه پایدار سازمان ایفا نمایند. در این راستا مدرسه عالی کسب و کار ماهان با همکاری شبکه ملی موسسات نیکوکاری ویژه MBA و همچنین انجمن حمایت از کودکان توانمند اقدام به طراحی و اجرای دوره سازمانهای مردم نهاد نموده است. این دوره که با هدف کاربردی کردن دانش مدیریت در اداره و راهبری سازمان های مردم نهاد طراحی شده است قصد دارد با از بین بردن شکاف میان دانش مدیریت و تجربه مدیران سازمان های مردم نهاد بتواند اثری پایدار در بهبود جامعه به همراه داشته باشد.

ارزش دوره آنلاین مبلغ ۲۰ میلیون تومان تعیین شده که این مبلغ برای اعضاء شبکه با بورسیه ۵۰ درصدی محاسبه خواهد شد و قابل پرداخت به‌صورت اقساطی نیز خواهد بود.جهت ثبت‌نام در دوره لطفا مبلغ پیش پرداخت ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان به شماره شبا : IR170550010100205648504001 و یا شماره کارت : ۷۱۰۵-۴۰۰۲-۱۲۱۹-۶۲۷۴ به نام شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه واریز نمایید و سپس تصویر فیش واریزی را به شماره ۰۹۱۲۳۳۰۲۷۶۵ ارسال فرمایید؛ حتما پس از انتقال وجه، بخش (فرم اولیه ثبت نام دوره) که در زیر آورده شده را تکمیل فرمایید.

اهداف کلی دوره :

۱- تیزفهمی دانش محور: مخاطبین بتوانند با به کارگیری اصول تفکر استراتژیک و افق نگر، تفکر هزینه فایده و خدمت گرایی، موقعیت جامعه را به خوبی درک و پاسخی مناسب برای آن ارائه دهند.
۲- تفکر انتقادی، تصمیم گیری و حل مسئله: مخاطبین دوره بتوانند با به کارگیری مناسب اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها، مسائل سازمان را درک و تصمیمات مناسب و مسئولانه اخذ نمایند.
۳- رهبری: مخاطبین بتوانند در فرآیند تصمیم گیری ذینفعان شامل دولت، حامیان و خیرین، داوطلبین و اعضا خود و همچنین رفتار آنها اثرگذار باشند.

محتوای دوره
فرم اولیه ثبت نام دانشپذیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *