سفر نماینده شبکه ملی به اهواز

اشکان تقی‌پور عضو هیئت‌مدیره «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه» به نمایندگی از شبکه ملی و دعوت احمد علی کلاهدوز مدیرعامل انجمن چهارده معصوم خوزستان، مهمان اهواز بود.
این مراسم به مناسبت سالگرد تاسیس انجمن چهارده معصوم خوزستان برگزار شد. انجمن خیریه چهارده معصوم خوزستان با گستردگی جمعیت آماری بیش از ۵۰۰۰ مددجو در حوزه های تحصیل، توانمندسازی، اشتغال، کاریابی، مسکن و معیشت در استان افزون بر سه دهه است فعالیت جدی دارند،.
دکتر تقی‌پور در سخنرانی خود به بازدید کامل از روند فعالیت‌های انجمن چهارده معصوم پرداخت و از برنامه‌ریزی منتج به خلق ارزش اجتماعی مبتنی بر استراتژی‌های چندگانه انجمن تقدیر کرد.
در این جلسه علاوه بر هیئت‌مدیره و خیرین شاخص استان، برخی مسئولان ادارات کل و نهادهای حمایتی و آموزشی خوزستان همانند معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی استان، بزرگانی از جامعه خیرین مدرسه‌ساز و مسئولان پیشین استان نیز حضور داشتند.
قطعا انجمن چهارده معصوم به عنوان بکی از اعضای شبکه ملی موسسات و نیکوکاری و توان بالفعل و بالقوه‌ی خود در معاونت‌های مختلف سازمانی این مجموعه توانایی کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش کودکان و همچنین توانمندسازی و اشتغال مددجویان را در استان داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *