دورهمی بانوان شبکه ملی

پنجشنبه گذشته اولین دورهمی و پیاده‌روی بانوان شبکه ملی موسسات نیکوکاری با هدف، ایده‌پردازی، تعامل و انتقال حال خوب برگزار شد.

هدف از تشکیل گعده بانوان شبکه ملی فراهم شدن فضایی برای گفتگو، شبکه‌سازی، آشنایی با ظرفیت‌های یک‌دیگر، مطرح شدن موانع و مسائل فردی و سازمانی، تلاش گروهی برای برطرف کردن چالش‌ها، همدلی و حال خوب بانوان فعال اجتماعی است.

در این برنامه تعدادی از بانوان علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی و تشکیل گعده بانوان، شرکت داشته و به گفتگو و ایده‌پردازی در این خصوص پرداختند.

در ادامه با نظر حاضرین، مقرر گردید گروهی در تلگرام برای بانوان فعال اجتماعی، مدیران، کارمندان، داوطلبان موسسات نیکوکاری و خیریه عضو شبکه ملی که نسبت شرکت در دورهمی‌ها و ورزش تخصصی اظهار تمایل دارند، تشکیل گردد‌.
ابتدا در این گروه نظر‌سنجی و اطلاع‌رسانی در خصوص انتخاب یک ورزش تخصصی از میان ورزش‌های والیبال، هندبال و فوتسال و… انجام می‌شود. سپس فهرستی از ورزش‌ها تفریحی و اماکن گردشگری استان تهران توسط اعضا تهیه می‌گردد.

با توجه به اینکه بانوان عضو این گروه از سنین مختلف هستند و تعداد افراد برای تشکیل یک گروه ورزشی تخصصی نیز محدود است، بنا شد تا هر دو هفته یک‌بار برنامه ورزشی و گردشگری سبک توسط اعضا انتخاب و با حمایت شبکه ملی اجرا شود. ورزش‌هایی همچون؛ یوگا، مدیتیشن، پینگ‌پنگ، بدمینتون، شنا، پیاده‌روی و..
همچنین برنامه‌های مثل بازدید از یک مکان تاریخی، گردشگری، شاهنامه‌خوانی، مثنوی‌خوانی، حافظ‌خوانی، نقد و بررسی یک کتاب و ..‌ نیز در دسته برنامه‌های عمومی که هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود قرار می‌گیرد تا همه اعضای شبکه ملی بتوانند در آن شرکت نمایند.