جلسه هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه برگزار شد

5/5 – (1 امتیاز)

جلسه هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ برگزار شد.
آقایان خامنوی، آتشک، اولیایی، مغازه و روحی‌صفت و خانم‌ها مهدیون و خلوق حاضرین در این جلسه بودند.
طی این جلسه پیرو مطالب مختلفی سخن گفته شد که نهایتا منجر به مصوبات ذیل گردید:
۱- درخصوص لیست مراجع ذیصلاحِ صدور مجوزِ موسسات نیکوکاری و خیریه، پیگیری‌هایی از وزارت کشور صورت پذیرد.
۲- اقدامات مربوط به برگزاری دوره‌های بعدی مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد با همکاری مدرسه عالی کسب و کار ماهان؛ بنا به رضایت و استقبال موسسات عضو از دوره نخست آغاز شود.
۳- نخستین فصل از نشست‌های فصلی با محوریت موضوع کودکان در خرداد ماه برگزار شود و طی آن از چهره برتر این عرصه به اتفاق آرا فعالین اجتماعی موضوع مذکور، تجلیل صورت پذیرد.
۴- موضوع دوره دوم نشست‌های فصلی تحت عنوان سلامت تصویب شد و مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروه مربوط به این نشست جهت برگزاری آن در فصل تابستان اقدام شود.
۵- اقدامات لازم در زمینه تهیه توافقنامه حقوقی جهت ثبت اعلام رضایت مالکین ساختمان دفتر شبکه درخصوص تمدید ۵ ساله استقرار شبکه در آن صورت پذیرد.
۶- مصوب گردید جلسات هیئت مدیره شبکه ملی هر ۱۵ روز یکبار به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شود؛ زمان جلسات حضوری از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و زمان جلسات آنلاین هم با هماهنگی اعضا تنظیم خواهد شد. صورتجلسات هر جلسه آنلاین نیز در اولین جلسه حضوری پیش‌رو امضا خواهد شد.
۷- مقرر گردید طی جلسات هیئت مدیره گزارش عملکرد شبکه به‌صورت ماهانه و گزارش بازنگری مدیریت شبکه به صورت هر سه ماه یکبار ارائه شود. همچنین اعضا هیئت مدیره نیز موظف شدند در این جلسات به ارائه گزارش عملکرد شخصی خود در زمینه شبکه ملی بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *