وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین نشست رسمی خود را با اعضای شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه برگزار کرد

5/5 – (1 امتیاز)

نخستین نشست رسمی احمد میدری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فعالین اجتماعی و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد به همت «شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه» برگزار شد.

شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه که متولی برگزاری این نشست بود، با انتشار فراخوان، حضور بیش از ۱۶۰ نماینده از سازمان‌های مردم‌نهاد را به شکل حضوری و آنلاین در این نشست را ممکن ساخت

احمد میدری؛ وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی،خانم فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت، علیرضا آتشک مدیرعامل شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه و محمود اولیایی نایب رییس شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه؛ از سخنرانان این نشست بودند.

همچنین امکان بیان مطالبات و پیشنهادات از طرف ۲۱ نماینده از سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در این نشست فراهم شد که از جمله آن‌ها می‌توان به احمد قویدل؛ مدیر اجرایی و مشاور هیات مدیره کانون هموفیلی ایران، امیرحسین ظهوریان؛ مدیرعامل جمعیت خیریه حمایت دارویی قطره، فاطمه قمیشی؛ مدیرعامل انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران، محمد جودی؛ مدیر برابری معلولان، ساناز تبری؛ رئیس هیأت مدیره انجمن توانمندسازی و پیشگیری آشنا، احمد خاکی؛ مدیرعامل کانون حمایت از مراکز شبه خانواده کشور، گلناز گیلکی نظامی؛ مدیرعامل موسسه خیریه ایزد دوستان شمال، افخم صباغ؛ بنیانگذار و عضو هیئت امنا موسسه مهر و ماه، محمد اربابی زابلی؛ مدیرعامل موسسه مهرانه امید مکران اشاره کرد.

دکتر میدری شنونده تمام مطالبات و پیشنهادات مطرح شده بود و در پایان، مطالب قابل توجهی را درخصوص سازمان‌های مردم‌نهاد و عرصه خیر بیان کرد که نشان‌دهنده تسلط کامل و سابقه فعالیتی وی در این زمینه است.

لازم به ذکر است طبق گفته وزیر  کار تعاون و رفاه اجتماعی جلسه به اعضای شبکه ملی به عنوان نمایندگان جامعه مدنی ادامه‌دار خواهد بود.

گزارش متنی و فیلم کامل این نشست طی روزهای آتی در سایت شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *